sobota 11. apríla 2015

Fenomén EOS už aj na Slovensku!!! | inspireunivers



Ahojte dievčatá!
Dnes prichádzam s radostnou správou!!!
Asi najznámejšie americké balzámy ktoré boli doposiaľ dostupné len cez internet, dorazili konečne ku nám! Včera som sa túto správu dozvedela a hneď som išla do DM-ky! Vôbec som neverila, že ich tam majú a s radosťou som si 1 kúpila! :)

U nás sú dostupné 4 príchute a to: Strawberry Sorbet
                                                              Pomegranate Raspberry
                                                           Summer Fruit
                                                           Blueberry Acai


Takto to vyzerá u nás v DM drogérií. Majú ich tam pri pokladni :)
Môžem Vás ubezpečiť, že niesú fake, pretože ako som už spomínala jeden som si zakúpila.


Balzámy stoja 7,99€ čo mi teda príde drahé, ale keď si vezmete, že boli doposiaľ dostupné na internete za tú istú cenu cca 7€+ keby ste platili za poštovné vyšlo by Vás to možno aj drahšie :)

Už tento týždeň sa môžete tešiť na recenziu, nakoľko ho potrebujem ešte pár dní skúšať, aby som Vám o EOSe vedela povedať viac. :)

Dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil, a verím, že ste tiež happy ako ja :) :D
Radoslava♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára