streda 24. júna 2015

♥ Inšpiruj sa!- KNIHY ♥ | inspireunivers




K O N E Č N E!
Konečne mám po všetkých tých šialenstvách písomkách a opäť sa môžem venovať blogu, ale aj vám.
Ani si neviete predstaviť ako mi odľahlo po všetkých uzavretých známkach. Ešte týždeň a škole môžeme dať na (aspoň) tie 2 mesiace zbohom! :)

Dnešný príspevok bude z novej, chystanej rubriky s názvom Inšpiruj sa! 
Táto rubrika bude obsahovať viacero podčlánkov ako napr. outfity na leto, make-up must haves, letný playlist a podobne.. :)
Tento článok bude s prvým podčlánkom- knihami. Do každého článku vyberiem max. 4 TOP knihy, ktoré som prečítala a urobím vám takú menšiu recenziu. :) A keďže sa nám začínajú prázdniny a s nimi aj voľný čas, konečne budeme mať čas na čítanie. Neviem ako vy, ale ja som už začala čítať, pretože nikdy cez školský rok som nemala čas (vlastne som ani nemala náladu).

Teraz, ale späť k článku! Vybrala som 3 jednoznačne TOP knihy za poslednú dobu :)

Začnem prvou knihou Kam zmizla Aljaška a toto je kniha od Johna Greena, autora knihy Hviezdy nám neprialy. John je v poslednej dobe dosť známy a myslím si, že aj obľúbený. Aj keď som už túto knihu dočítala, musím povedať, že je vážne dobrá pretože má dej a naozaj nečakaný záver. Kniha má charakter ako keby denníka, aj keď tam niesú poznatky z určitého alebo každého dňa. Môžem odporučiť, pokiaľ máte radi knihy o študentoch, škole a pod. Avšak nájdu sa tu aj nejaké zaujímavosti, ako sú napr. posledné slová známych ľudí, aj keď neviem či je to vôbec pravdivé :D

Plusy: veľký rozsah, kniha má dej a taktiež naozaj krásny dizajn obalu.
Mínusy: najväčší mínus na tejto knihe je, že sa v nej nachádzajú vulgarizmy a to sa mi asi tak najviac nepáči...

Celkové hodnotenie: Na škále od 1 do 10 by som tejto knihe dala asi tak 8 bodov. :) Samozrejme, knihám od Johna Greena nedávam zbohom, plánujem si ešte dokúpiť Papierové mestá a Na vine sú hviezdy- myslím si, že to sú také tie najznámejšie, ktoré mi ešte chýbajú do zbierky.



Ďalšiu knihu tu mám biografiu skupiny The Beatles, ktorú som našla v knižnici u starých rodičov a je dosť zaujímavé aké dobré knihy by sa tam dali nájsť. A keďže táto kniha patrila/patrí môjmu ocinovi, starká povedala, že si ju smiem nechať, takže som bola naozaj šťastná a asi to neviete, ale The Beatles sú moja srdcovka (aj keď som to nikde a nikdy nezdieľala) a hlavne pesnička "Day tripper". Kniha má charakter, ako som už spomínala biografie a nemôžem si pomôcť, ale mňa skrátka baví čítať knihy o živote druhých :D A celkom ma to aj fascinuje ako prebiehali ich životy a kedy vydali pesničky a albumy.

Plusy: údaje o všetkých rokoch kedy vyšiel aký album a pesnička a celkovo aj dostatok informácií o ich životoch.
Mínusy: tejto knihe by som nič také nevytkla avšak mi tam chýba ich slávna fotka ako prechádzajú na Abbey Road, ale to je myslím si, že maličkosť.

Celkové hodnotenie: Ak obľubujete biografie tak ako ja, túto knihu vám môžem vrelo odporúčiť a na škále hodnotenie jej dávam 10 bodov z 10-tich. :)




A nakoniec tu mám knihu SOS TITANIC! ktorá je od celkom nie známeho autora Andrása Dékányho. Túto knihu som opäť našla v knižnici u starých rodičov a keď som si dala názov knihy do vyhľadávača, našlo mi nejaký TV seriál, ktorý niesol rovnaký názov ako má kniha, takže to je napísané na motív seriálu, alebo naopak. Ak ste videli film Titanic, tak v knihe je omnohom viac zaujímavostí ako vo filme, ale zase naopak lepší dej vo filme ako v knihe...

Plusy: iný dej
Mínusy: kniha ma miestami bavila, no niekedy bola naozaj nudná a nezáživná..

Celkové hodnotenie: Tejto knihe dávam tak 6 bodov z 10-tich.





Dúfam, že sa Vám tento príspevok páčil.
Budem veľmi rada, ak by ste mi napísali, aké podčlánky by ste v tejto rubrike uvítali. :)
Vidíme sa pri ďalšom článku!

xoxo.
Radoslava♥

4 komentáre:

  1. Martina Prievozská25. júna 2015 o 5:44

    Super článok. V tejto rubrike by som uvitala nejaké inšpiracie na outfity ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý článok, ale mala by si písať viac aj o tvojom názore na celkovú situáciu vo svete, že ako to berie dievča v tvojom veku. Bolo by to iné a tým by sa tvoj blog určite zaradil medzi výnimočné. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za radu, nabudúce sa posnažím :))

      Odstrániť