štvrtok 17. decembra 2015

Tipy na vianočné rozprávky, filmy | ChristmasEdition #1 ♥



Ahojte dievčatá! ♥
Dnešný článok bude prvý z vianočnej edície (síce trošku neskoršie, ale predsa..) a budú to tipy na také tie "pravé" vianočné rozprávky a filmy.

1. Sám doma
Klasika. Každoročne tento film, aj všetky časti sledujem a musím povedať, že tento film ma nikdy neomrzí a myslím,že nehovorím len o mojom prípade :)

 

2. Všade samé zvončeky- "Jingle all the way"
Taktiež sa aj tieto vianoce nezaobídem bez tohto filmu. 
Je to naozaj sranda a hlavnú rolu obsadil  Arnold Schwarzenegger. :)

Obsah filmu:
"Turboman je zlý sen, nočná mora každého otca a očistec za všetky prehrešky, ktorých sa oteckovia dopustili. Turboman je hračka a veľké želanie miliónov detí. Výrobca ale nereaguje moc pružne, a tak plastového panáka zoženie len ten najrýchlejší. Arnold Schwarzenegger chce splniť prianie svojho syna a dať mu pod rozžiarený vianočný stromček, čo si bude priať. Dúfal, že sa len spýta, zájde do najbližšieho hračkárstva a jednoducho za rozmary svojho potomka zaplatí. Musí ale napnúť všetky svoje titanskej sily, vyvinúť obrovskú rýchlosť i dôvtip a prečkať priehrštie nástrah, aby nakoniec tú prekliatu umelohmotnú postavičku získal."- zdroj csfd.cz

Takže, ak ste tento film náhodou nevideli, určite odporúčam! :)


3. Perinbaba
Asi najkrajšia, taká tá "staršia" vianočná rozprávka, ktorú každé Vianoce celá rodina pozeráme. Proste klasika :) ♥


4. Vianoce naruby- "Christmas with the Kranks"
Toto je už taký "novší" film, ktorý som objavila asi 2 roky dozadu. Naozaj som sa pri ňom nasmiala a je to vlastne o tom, že hlavné 2 postavy (Noru a Luthera Krankových) opustila jediná dcéra a oni sa rozhodli nadchádzajúce Vianoce a taktiež aj sviatky a tradície vymazať z ich kalendára, ale to pobúrilo ľudí z ich okolia, ktorí Vianoce oslavujú vždy vo veľkom. Určite si to pozrite a uvidíte čo sa stane :)..


5. Snehová kráľovná
Toto je skôr taká zimná rozprávka, ale tak prečo nie :) je to taktiež novšia rozprávka. Ja osobne som na tom bola minulý rok v kine a táto rozprávka sa mi naozaj páčila. Vlastne je to príbeh o sestre a bratovi, ktorým keď boli malí, zabila snehová kráľovná rodičov, zmrazila ich. 

"Animovaný príbeh natočený na motívy svetoznámej rozprávky od Hansa Christiana Andersena. Snehová kráľovná uvalí na zemi kliatbu a všade zavládne nekonečná zima. Neutíchajúci polárny vietor ochladí ľudské srdcia az nich sa vytratí všetky radosť. Dievčatko Gerda spolu s fretkou Lutou a škriatkom Orm sa vydajú na dlhú cestu do paláca Snehovéej kráľovnej, aby zachránili jej bračeka Kaya a navždy vyslobodili krajinu z večného snehu a mrazu" -zdroj csfd.cz


6. Ernest zachráni Vianoce
Tento film som videla len nedávno a po anglicky. Je to taká tá typická vianočná "americká" komédia. Pri tomto filme som sa nasmiala ako nikdy :D :) Ernest, ako už je v nápovedi (viz. obrázok nižšie) je totálny bláznivý taxikár. Avšak raz narazí na Santu a všetko sa zvrtne...
Síce som tento film nenašla po slovensky či česky, odporúčam Vám pozrieť si ho predsa len v angličtine, ak teda angličtine rozumiete na toľko :)



7. Tri oriešky pre Popolušku
 No a nakoniec, klasika- Tri oriešky pre Popolušku. Bez tejto rozprávky by som si Vianoce snáď nevedela ani predstaviť, aj keď niekedy mi táto rozprávka už príde otrepaná..:)

 

Ktorý film/rozprávka je váš favorit? :)


Dúfam, že sa Vám tento článok páčil a, že ste sa inšpirovali niektorým filmom či rozprávkou inšpirovali :)

xoxo.
Radoslava♥

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára