nedeľa 5. júna 2016

What's New?


Ahojte.
Tak, ako začať. Na blogu nepribudol článok už vyše 4 mesiace. Prečo? Moja odpoveď nie je moc jednoznačná, mala som toho veľa, čo sa týka školy, ale aj toho, že som sa presťahovala. Keďže končím deviaty ročník, čakal ma Monitor a následne aj príjmačky na stredné školy, ktoré som úspešne absolvovala. A teraz je už po všetkom. S hrdosťou môžem povedať, že som oficiálne prijatá!  Ani si neviete predstaviť ten pocit, keď už máte v sebe taký kľud, ale myslím si, že ste to už určite zažili. :) Som neskutočne šťastná! :) 
A odteraz sa budem snažiť pridávať články na blog častejšie, aj keď to nebude pravidelne, ale aspoň nejaké 2 články za týždeň by sa mohli dať zvládnuť, pretože už len nejaký ten mesiac a budú konečne prázdniny! :) Samozrejme, teraz si nepoviem, že je po príjmačkách a vykašlem sa na školu, to nie. Teraz sú mi dôležité najmä známky a celkový priemer. :)
Čiže to je tak z tohto článku všetko, pevne verím, že sa mi podarí pridať najbližší článok už čoskoro.

P.S. Ak máte nejaké nápady na nový článok, šup tam s nimi! :)

xoxo.
Radoslava♥


2 komentáre:

  1. Ja ťa úplne chápem, tiež som v deviatke a to učenie, monitor, prijímačky, strašné. Našťastie to mám aj ja úspešne za sebou :D Teším sa, že si späť!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, konečne sa nemusíme nad ničím stresovať, možno tak o 4 roky nad maturitou :D ďakujem krásne Viki ❤ :)

      Odstrániť